Morsomheter...

Ja så er høsten kommet...med vind,regn og grått vær...men det er da det er fine dager å holde på med hobbysysler;)
Jeg har ei på 2 år og i hennes øyne er alt et under.Som feks i går, da fikk vi den første snøen dalene ned;)Hun turde nesten ikke ta i den hvite,(og som hun fant ut)kalde snøen.Ikke nok med det-hun måtte smake på det og:D
Som de fleste småbarn tar hun til seg ord veldig lett...hun har antagelig plukket opp ei setning fra noen i barnehagen.
Hun på 2 år sitter på stuegolvet og tegner. Lillesøstra leker ved siden av henne. Plutselig hører jeg litt sutring fra lillesøstra.Jeg går inn på stua for å sjekke hva som skjer...hun på 2 år ser alvorlig på sin lillesøster,rister på hodet og sier så alvorlig:"herregud altså"-mens hun bestemt tar fra henne fargestiften.
Jeg hadde svært vanskelig for å holde meg:D

Ha en fin uke dere!

1 kommentar:

Elkat sa...

Haha..Ja disse barna..de vet å få sagt ting,og forunderlig så kommer det mange ganger på rette plass og;-)ha ei fin uke!

NeoCounter

Gode små ord...

Gode små ord...
Vennskap...kjenner ingen grenser selv om avstanden er stor. For gode venner har minner som sammen i hjertet bor. Og hvert eneste kjære minne de øker i verdi, for venner som holder kontakten gir livet et innhold med mening i.....