Svineinfluensa...

Jeg blir sååå overgitt...
Saken er den, selv om helsemyndighetene råder ALLE til å ta vaksina, så er det en liten gruppe her i Norge stengt ute pga av noe så dumt som egg i vaksina...
Jeg og min datter på 2 år har eggallergi og kan dermed ikke ta denne vaksina! Tro meg når jeg sier: Dette at Norge IKKE har skaffet til veie en vaksine uten egg i seg-ja det skjønner jeg ikke! Er vi mindre verdt!?

Så på tv2 nyhetene igår og der var det ei stakkars mor som holdt sin 3-åring hjemme pga at jentungen har astma og i tillegg hadde ho eggallergi. Og helsemyndighetene sa igår at vaksina uten egg i seg kom først til Norge på vårparten...så det blir ei trivelig jul og vinter da dere.

1 kommentar:

Elkat sa...

Nei,dere er ikke mindre verdt!! Hurrra for helsenorge som ikke er kommet lengre og tenker bredere..Går det an?

NeoCounter

Gode små ord...

Gode små ord...
Vennskap...kjenner ingen grenser selv om avstanden er stor. For gode venner har minner som sammen i hjertet bor. Og hvert eneste kjære minne de øker i verdi, for venner som holder kontakten gir livet et innhold med mening i.....