Helgesyssel...

Ja her ser dere søndagens utrolige begynnelse...jeg og ungene satt å så på soloppgangen...vel,jeg ihvertfall;)

Jeg har gjort en hel del malearbeid denne helga som dere ser av bildene nedenfor...jeg kjøpte dette fuglehuset på fredagen og jeg fikk en ide:)
Jeg har lenge sett etter et fuglebrett som var liksom meg he he...så jeg tok penselen fatt,forandret på ting og tang-som dere kan se på bildet før og etter:)
Før:

Etter:



Jeg har også fått gjort noe mer med jomfru Maria bildet...hva syns dere?Tror jeg blir veldig fornøyd med det når jeg blir ferdig:)


2 kommentarer:

Elkat sa...

Heisan! Du er så flink! Det ble et helt nyydelig fuglehus etter litt hjelp fra deg.Og bildet ditt kommer til å bli helt fantastisk når det er ferdig ,det er jeg sikker på;)for det ser bra ut allerede..Spennende å se resultatet..God klem;)

Anne sa...

Bildet kommer til å bli kjempe fint:) ser bra ut allerde. Gleder meg til å se det ferdig.
Fuglehuset ble også bra:)

NeoCounter

Gode små ord...

Gode små ord...
Vennskap...kjenner ingen grenser selv om avstanden er stor. For gode venner har minner som sammen i hjertet bor. Og hvert eneste kjære minne de øker i verdi, for venner som holder kontakten gir livet et innhold med mening i.....