Hei igjen...ja det er liv;)

Ja så er snart januar mnd ferdig...skal si det har skjedd mye på kort tid!
Vi har endelig fått byggherren til å foreta de nødvendige reperasjonene på leiligheta vår!HURRA!Etter 3 år med "masing".
Barnedåp har det blitt på oss også,min bror fikk en nydelig gutt,bare se her:



Detter er en "liten" del av scrapp bildene jeg gjorde som en dåpsgave til gullet:)
Jeg har skrevet barnesanger og noen rim og regler ved hver scrappbilde.
Jeg har fått meg en utplasserings plass i en barnehage-jeg stortrives!Men idag er jeg hjemme med syk liten frøken.Barnehagen har spysjuka...så hun fikk det:(
Jeg skal gå barne og ungdomsarbeider og gleder meg til det,blir spennende.Håper på å få bli praksiskandidat,får vite det til helga hi hi hi;)
Så er Ask her og herjer litt,tja....de meldte litt styggere vær,men det ble ikke så ille allikevel heldigvis!
Nå gleder vi oss til 19 Februar,for da reiser vi oppover til Bodø for å feire 3 årsdagen til Mathilde.Det blir så spennende for henne.Vi skal ta fly,dra til badeland og det er noen "lure" tanter og onkel som planlegger noe he he...spent på hva det er;)
Vel da må dere ha ei videre fin uke alle sammen!

2 kommentarer:

Elkat sa...

Hei vennen! Godt å se deg tilbake her da.Nydelige bilder av tantebarnet,du er kjempeflink til det der...klem.

Elkat sa...

Hei igjen,det ligger en award til deg hos meg på sia mi....

NeoCounter

Gode små ord...

Gode små ord...
Vennskap...kjenner ingen grenser selv om avstanden er stor. For gode venner har minner som sammen i hjertet bor. Og hvert eneste kjære minne de øker i verdi, for venner som holder kontakten gir livet et innhold med mening i.....