Fruktdama...


Hei igjen dere...hmm ja som dere ser på overskrifta,så ble jeg fra 1 Mars, fruktdama på Salhus barne og ungdomsskolen. Lurer på hvorfor?Jo som dere skjønner har jeg begynt på praksistiden min, for jeg mangler praksis fra ungdomstrinnet og mellomtrinnet. Så jeg har fått ansvaret for å hente,telle ut, tilberede og servere frukten til disse trinnene. Jeg koser meg der jeg står med masse frukt rundt meg og radioen på om morgenen:)
Senere skal jeg inn i klassene, på biblioteket, aktivitetsrommet og være ute på vakter. Syns det er arti å være sammen med ungene/ungdommene!
Forleden dag trodde jeg at våren endelig hadde begynt da det regnet veldig mye så snø og is forsvant...men nei...idag har det lavet ned masse snø:(
Er det flere som har det slik?
Ha ei fin uke dere!

1 kommentar:

Elkat sa...

Hei fruktdama mi!
Såå bra at du trives med det du gjør... Ja vi får smøre oss med tålmodighet,å vente på våren.Den kommer...
Takk for hilsen på siden min.
Klem vennen!!

NeoCounter

Gode små ord...

Gode små ord...
Vennskap...kjenner ingen grenser selv om avstanden er stor. For gode venner har minner som sammen i hjertet bor. Og hvert eneste kjære minne de øker i verdi, for venner som holder kontakten gir livet et innhold med mening i.....