Overstrømmende vårstemning:)



Da er våren kommet sier jeg og nåde Kong Vinter hvis han kommer med snøbartene sine nå!
Jeg har så smått begynt ute og raket og ryddet bort rask, for været har jo vært fantastiske her og jeg følte ikke for å sitte inne da;)
Puttet minsta i vogna og heiv meg på riva ... tror du ikke at jeg ble så ivri at jeg likså godt tok
vår-rengjøring i bilen også ... jo jeg ble så inspirert av den overstrømmende vårstemninga at jeg etterpå tok meg en lang gåtur med minsta: D
Ha ei flott uke videre damer!

1 kommentar:

Elkat sa...

Du verden sååå flink du er!
Ja det er deilig når våren kommer til oss,men vi kan vel vente oss en kald dusj av hvitt ennå...Men det blir ikke liggende..Håper vi:)
Ha ei flott uke,kanskje vi ses til helga?
Klem.

NeoCounter

Gode små ord...

Gode små ord...
Vennskap...kjenner ingen grenser selv om avstanden er stor. For gode venner har minner som sammen i hjertet bor. Og hvert eneste kjære minne de øker i verdi, for venner som holder kontakten gir livet et innhold med mening i.....