Hei igjen..

Ja det er liv...det har vært svært mye å gjøre denne sommeren:) E og ungene mine har passet gården til foreldrene mine,utrolig arti!













Ellers så har e ikke fått malt så mye som e hadde ønsket,men no holder e på med postkassen min og dørskiltet mitt...kommer bilder når det er ferdig:)


A friend is...

A friend is someone we turn to
when our spirits need a lift.
A friend is someone we treasure
for our friendship is a gift.
A friend is someone who fills our lives
with beauty.joy and grace,
and makes the whole world we live in
a better and happier place.


Ha en super helg da alle sammen!

1 kommentar:

Elkat sa...

Hei du!
Ja da håper jeg du tar deg tid til en award som ligger inne på bloggen min.Ha ei flott uke videre!! Klem.

NeoCounter

Gode små ord...

Gode små ord...
Vennskap...kjenner ingen grenser selv om avstanden er stor. For gode venner har minner som sammen i hjertet bor. Og hvert eneste kjære minne de øker i verdi, for venner som holder kontakten gir livet et innhold med mening i.....